Oral English :D


Assalamualaikum . Wee lama tak buat post kan . Almaklumlah budak pandai kena belajar selalu ehem ehem . Pedulikan itu semua . Sekarang nak cakap pasal oral english . Semua pun dah buat kan oral english . Best tak ?! . Dan aku cakap best sebab dah lepas :D . Tak tahulah korang yang belum lepas . Insyaallah esok settle semua . Heee . Oral first kena cakap pasal partner kita pasal dia punya biodata , ibu bapak dia dan bla3 . Yang tu senang sebab ada partner boleh control macho nervous di depan . Tetapi apakan daya orang berdarah gemuruh seperti aku selalu sahaja nak cepat . Apa orang kata . OVER ?! hahaha . Aku minta korang gelak sekarang . :p


Kemudian oral kedua tajuk bebas dan ianya INDIVIDU . hee cuak korang . Menggigil kan . Tak tak aku tak mengaku :p . And akhirnya settle . Yang ni best sikit boleh tengok buku . Boleh ejek ejek orang hehe . Maaflah ya kepada Nafiz dan Aishah aku macam nak satukan korang uhuk uhuk ehek ehek ihik ihik . Over lagi sekali . Cis si Fitri tak mengaku ada kacukan konon . Aku jumpa mak kau muka Chinese je . Pfftt . Ehh buat blog sendiri pula hehehe .


Okey kepada sesiapa yang tak siap oral lagi nak wish Good Luck . Semoga berjaya wow , Selamat Hari Raya :D . Best ke open house ustaz zul ?

No comments: